Vedení účetnictví pojímáme komplexně a snažíme se vyhovět potřebám klientů. Klademe velký důraz na kvalitu odvedené práce. Veškeré podklady pečlivě zpracováváme a strukturovaně archivujeme, práci odvádíme před dohodnutým termínem, aby náš klient měl dostatečný časový prostor pro například uhrazení DPH nebo mezd. Na konci každého měsíce provádíme revize účetnictví, abychom byli schopni reportovat přesné výsledky.
Služba vedení účetnictví zahrnuje:
- Komplexní vedení účetnictví od A do Z
- Zpracování veškerých přiznání s nejvyšší přesností (DPH, DPPO, DS, DN…)
- Přiznání zpracována s dostatečným předstihem před termínem (pro vytvoření časové rezervy mezi zpracování a splatností, například přiznání DPH)
- Nalezení účetních problémů a vytvoření následného řešení
- Řešení mimořádných „kostlivců“
- Správné rozúčtování položek na jednotlivých dokladech
- Revize účetnictví každý měsíc
- Rekonstrukce účetnictví
- Kompletní archivace